Sportadvies

‘Welke spieren kan ik het beste foamrollen? Wat voor soort eiwitten zijn voor mij het beste? Hoe doe ik een goede warming up als ik ga hardlopen? Hoeveel koolhydraten moet ik binnen krijgen? Wanneer verbrand mijn lichaam vetten en wat heb ik daar aan? Ik wil graag mijn squat verbeteren, hoe doe ik dat? Wat kan ik het beste voor, tijdens of na een training eten? Ik zou graag sneller willen worden, hoe pak ik dat het beste aan? Hoe krijg ik mijn motivatie weer terug?’

Ben jij ook klaar met dat eindeloze Googlen naar antwoorden op jouw vragen? En kan je alleen maar verschillende antwoorden vinden, die niks met elkaar te maken lijken te hebben, zodat je nog steeds niet weet wat voor jou werkt? 

Iedereen is anders en niet elk lichaam werkt hetzelfde. Wat voor de ene persoon heel goed werkt, zou voor iemand anders juist een hele slechte oplossing kunnen zijn. En dat is precies de reden waarom je op internet zo veel verschillende antwoorden vind en waardoor je door de bomen het bos niet meer ziet.

Ik kan je helpen met het beantwoorden van al je sport- en voedingsgerelateerde* vragen. Ik kijk naar jou als persoon. Wat werkt er wel en wat werkt er juist niet voor jou? Ik ga je dus niet vertellen wat-iedereen-zou-doen, maar ik kijk naar jou, zodat je een persoonlijk advies krijgt, wat bij jou past.

Hoe werkt het precies?

Neem contact met me op en vertel waar je wat meer over wilt weten. Waar loop je tegenaan tijdens je trainingen? Waarom maak jij geen progressie en alle anderen om je heen wel? En hoe zit dat nou precies met vetten, koolhydraten en eiwitten? Hoeveel proteïne heb je nodig? En proteïne is toch hetzelfde als eiwitten, of niet? En ga zo maar door.

Vervolgens nodig ik je uit om bij mij langs te komen. Onder het genot van een goede kop koffie/thee gaan we het hebben over al je vragen. Ik ga je vragen beantwoorden en ik ga je oplossingen geven voor de onderwerpen waar jij mee zit.

Wat kost het?

Adviesgesprek van 30 minuten: 36 euro.
Advies gesprek van 45 minuten: 52 euro

*Voedingsvragen die op jou als persoon van toepassing zijn én betrekking hebben met sport. Dus wel: Hoeveel vetten, eiwitten en koolhydraten heb ik nodig? En niet: ‘Wat kan ik het beste eten om af te vallen zonder te hoeven sporten?’

Heb je vragen of wil je een adviesgesprek plannen?
Neem dan contact op