De beste aanpak,
zodat jij je doel bereikt.

Personal training, trainingsschema’s en sportadvies

Je wilt zonder hijgen meerdere trappen op kunnen lopen, de zware boodschappen met gemak tillen, dat sprintje naar de bus trekken en de hele avond dansen. Maar je wilt vooral gewoon lekker in je vel zitten. Je hebt al van alles geprobeerd: koolhydraatarme diëten, minder snoepen, meer bewegen of vaker sporten, maar niets werkt. En daardoor voel je je nu gefrustreerd, teleurgesteld en is de motivatie ver te zoeken.

Hoe zou het zijn als je jouw doel wél bereikt? En dat je ook nog eens zo veel energie hebt, dat je elke dag weer fluitend door komt? En je je elke dag ontspannen, trots en zelfverzekerd voelt?

Ik ben Iris van Dinteren en ik help beginnende en recreatieve sporters met het behalen van hun persoonlijke doelen, zodat zij trots op zichzelf én op hun prestatie kunnen zijn.

Trainingsschema’s

Een persoonlijk schema, zodat je zelf niet hoeft na te denken over wat je precies moet doen, hoe je dat zou moeten doen wanneer je dat het beste kan doen om je doel te behalen.

Personal training

Als je onder begeleiding wilt trainen, zodat je extra gemotiveerd bent en je zeker weet dat je de oefeningen op de goede manier uitvoert, zodat je het beste resultaat haalt.

Sportadvies

Voor al je sportgerelateerde vragen zoals: hoe voer ik een goede squat uit, wat kan ik na een training het beste eten en welke oefeningen zijn het meest geschikt voor mij?

  • 'Goed te combineren met mijn baan en ik voel me een stuk fitter'

    ‘Ik had last van wat vetrandjes waar ik me aan stoorde. Doordat ik 32 uur per week werk, heb ik weinig tijd om veel te sporten. Iris maakt een traininsprogramma, waardoor ik maar een half uurtje bezig ben. Zo kan ik het goed kan combineren met mijn fulltime baan. Het programma is voor mij een stok achter de deur. Doordat ik elke week nieuwe oefeningen krijg, word ik steeds gestimuleerd om door te gaan. Die wekelijkse terugkoppeling werkt goed voor mij. Mijn eigen discipline is een stuk minder zonder die controle. Ik heb een hoop nieuwe oefeningen geleerd, die ik dagelijks zelf kan toepassen. Na een programma van 6 weken, voel ik me een stuk fitter. Ik zou het zeker anderen aanraden. Iris heeft aandacht voor persoonlijke aandachtspunten en zorgt voor oefeningen op maat, wat heel prettig is.’

    Irina Entrop (45)
  • 'Ik zit lekkerder in mijn vel en mijn spierballen zijn meer ontwikkeld'

    ‘Ondanks dat ik een fanatieke sporter ben, merk ik dat ik mijn bovenlichaam te weinig train. Hierdoor heb ik last van wat vetrandjes en de zogenoemde lovehandles. Tijdens het volgen van de trainingsschema’s, zit ik lekkerder in mijn vel. Zeker na het trainen merk ik dat ik me er goed bij voel. Ik heb geleerd dat er veel verschillende oefeningen zijn voor allerlei spiergroepen. Bij elke training is er een hoop variatie, zodat de trainingen leuk blijven. Dankzij het volgen van de trainingsschema’s van Iris, zijn mijn vetrandjes minder en zijn zelfs mijn spierballen meer ontwikkeld! Het is een echte aanrader.’

    Bianca Heekelaar (47)

Contact opnemen