De beste aanpak,
zodat jij je doel bereikt.

Personal training, trainingsschema’s en sportadvies

Je wilt een (ultra)marathon lopen, meedoen aan een obstakelrun, sterker en sneller worden, niet bang zijn voor eventuele blessures en een trainingsschema dat bij jou past. Je hebt al van alles geprobeerd: standaard trainingsschema’s, op zoek gegaan naar informatie over het voorkomen van blessures en eindeloos gezocht naar wat de beste manier van trainen is om jouw doel te bereiken. Maar er is niets wat eigenlijk écht werkt. En daardoor ben je nog steeds bang voor die blessures, vraag je je af of je de überhaupt finish wel gaat halen en twijfel je aan jezelf.

Hoe zou het zijn als je nu wél weet hoe je het beste voor jouw doel kan trainen? Dat je een schema hebt dat je kan combineren met je werk en gezin, dat je je sterk voelt, dat je weet wat je het beste wel of niet tijdens een training kan eten en dat je zelfverzekerd aan de start van die wedstrijd staat?

Ik ben Iris van Dinteren en ik help ervaren- en prestatiegerichte sporters met het halen van hun persoonlijke doelen, zodat zij trots op zichzelf én op hun prestatie kunnen zijn.

Trainingsschema’s

Een persoonlijk schema, zodat je zelf niet hoeft na te denken over wat je precies moet doen, hoe je dat zou moeten doen wanneer je dat het beste kan doen om je doel te behalen.

Personal training

Als je onder begeleiding wilt trainen, voor de extra motivatie en zodat je zeker weet dat je de oefeningen op de goede manier uitvoert, zodat je het beste resultaat haalt.

Bewegingsanalyse

We gaan jouw bewegingen filmen en deze in slow-motion afspelen, zodat we de zwakke punten herkennen én herstellen, zodat de kans op eventuele blessures zo klein mogelijk wordt.

Sportadvies

Voor al je sportgerelateerde vragen zoals: hoe voer ik een goede squat uit, wat kan ik na een training het beste eten en welke oefeningen zijn het meest geschikt voor mij?

Contact opnemen