Wil je meer uit jezelf halen?

Met personal training voel jij je binnen no-time weer fit en energiek!

Personal training energiekVoel je energiek en fit

Bereik je doelBereik je doelen

Gezonde leefstijl

Personal trainer
Iris van Dinteren – personal trainer

Een aantal jaar geleden wilde ik me fitter, sterker en energieker voelen. Ik meldde me aan bij de plaatselijke sportschool en vol goede moed begon ik met sporten. Ik nam plaats op de cardio-apparaten, probeerde wat kracht-apparaten uit en onzeker keek ik naar het krachthonk, waar de stoere mannen met grote biceps zich uitsloofden.

Het resultaat bleef uit. Waarom? Ik wist niet waar ik mee bezig was en ik deed maar wat. Ik vond het niet leuk, ik voelde me er niet op mijn gemak en ik had er simpelweg geen zin meer in. Ik werd ik een vaste sponsor van de sportschool. Ik had een abonnement, maar ik deed er vrij weinig mee.

De oplossing…

Omdat ik niet wist wat ik moest doen, ben ik gaan googlen. Ik vond talloze ‘persoonlijke trainingsschema’s’, die iedereen kon downloaden. Daar had ik niks aan, ik wilde weten wat voor mij het beste werkt. Ik raakte gefascineerd door de honderden oefeningen die er bestaan, de werking van het menselijk lichaam en de verschillende manieren van trainen. Hier wilde ik meer over weten.

Na het volgen van een opleiding tot personal trainer en aanvullende opleidingen tot functional trainer, bootcampcoach en voeding & sport, heb ik meer dan genoeg kennis opgedaan om mezelf te kunnen helpen. Waardoor ik nu niet alleen mezelf help, maar ook jou kan helpen, om het beste uit jezelf te halen.

Personal trainer chest press

Dit is wat je krijgt met personal training!

De juiste begeleiding…

We starten met een intakegesprek. We gaan na wat je precies wilt bereiken, waarom en hoe je dat wil bereiken en we maken een plan van aanpak.

We gaan we verschillende testen en metingen doen. Zoals het meten van het gewicht, vetpercentage en spiermassa. Maar ook kracht- lenigheid, uithoudingsvermogen en coördinatietesten. Aan de hand van de uitslagen van de testen maak ik een trainingsschema dat bij jou past en kunnen we de eerste stappen zetten in het behalen van jouw doel.

Personal trainer


Personal training metingTesten en metingen

Een (of meerdere) fitheidstesten en een uitgebreide metingen met onder andere botmassa, vetpercentage en spiermassa.


personal training TechniekFocus op techniek

Sporten waarbij techniek belangrijker is dan zware gewichten. Zo haal je het beste resultaat uit de oefeningen.


Personal training doel stellenRealistische doelen

Hulp bij het stellen van realistische doelen, zodat je zeker weet dat je doelen ook haalbaar zijn.


VoedingsschemaVoedingsadvies

Een persoonlijk voedingsadvies dat rekening houd met jouw leefstijl en lichaamssamenstelling.


personal training-Stok achter de deurStok achter de deur

Een stok achter de deur om gemotiveerd te blijven en om het beste uit jezelf te halen.


personal training schemaTrainingsprogramma

Op maat gemaakte trainingsschema’s die met jou mee groeien en zich continu aan jou aanpassen. 


Goede begeleidingPersoonlijke begeleiding

Persoonlijke aandacht en begeleiding. Ik neem je aan de hand mee op weg naar jouw doel.


sporten in de buitenluchtBuiten sporten

Trainen in de frisse buitenlucht. Voor extra vitamine D, een schonere lucht en een fijner gevoel.


Personal training studioPrivé studio

Liever binnen sporten? Geen probleem. Je kan terecht in de speciaal ingerichte studio voor één-op-één training.


personal training doel behoudenDoel behouden

Trainingen die niet alleen gericht zijn op het bereiken van je doel, maar er ook voor zorgen dat je jouw bereikte doel kan vasthouden.


BewegingsanalyseBewegingsanalyse

Een analyse om te kijken hoe jij beweegt. We zoeken de zwakkere plekken op, en zorgt dat je lichaam in balans raakt.


gezonde leefstijlGezonde leefstijl

Niet alleen sporten, maar ook advies voor het aanleren en vasthouden van een gezonde leefstijl.

  • ''Na 6 weken ben ik wat centimeters kwijt en passen mijn kleren een stuk beter!''

    ‘Ik ben niet zo’n sporter, waardoor mijn lichaam niet sterk is. Ik merk dat ik ouder word en niet meer kan varen op ‘jong’ zijn. Met personal training ging ik actief aan de slag om mijn lichaam te onderhouden. Ik wil vooral gezond zijn en blijven. Ik vind het fijn dat ik mijn eigen doelen en speerpunten kan formuleren, waarna Iris een gericht programma voor mij maakt.
    Na 6 weken bij Iris getraind te hebben, ben ik een aantal cm kwijt rondom mijn armen en middel. Mijn kleren passen een stuk beter en ik merk dat ik makkelijker zware boodschappentassen kan tillen. Dat is toch mooi meegenomen!’

    Esther Dijkstra (41)
  • 'Goed te combineren met mijn baan en ik voel me een stuk fitter'

    ‘Ik had last van wat vetrandjes waar ik me aan stoorde. Doordat ik 32 uur per week werk, heb ik weinig tijd om veel te sporten. Iris maakt een traininsprogramma, waardoor ik maar een half uurtje bezig ben. Zo kan ik het goed kan combineren met mijn fulltime baan. Het programma is voor mij een stok achter de deur. Doordat ik elke week nieuwe oefeningen krijg, word ik steeds gestimuleerd om door te gaan. Die wekelijkse terugkoppeling werkt goed voor mij. Mijn eigen discipline is een stuk minder zonder die controle. Ik heb een hoop nieuwe oefeningen geleerd, die ik dagelijks zelf kan toepassen. Na een programma van 6 weken, voel ik me een stuk fitter. Ik zou het zeker anderen aanraden. Iris heeft aandacht voor persoonlijke aandachtspunten en zorgt voor oefeningen op maat, wat heel prettig is.’

    Irina Entrop (45)
  • 'Ik zit lekkerder in mijn vel en mijn spierballen zijn meer ontwikkeld'

    ‘Ondanks dat ik een fanatieke sporter ben, merk ik dat ik mijn bovenlichaam te weinig train. Hierdoor heb ik last van wat vetrandjes en de zogenoemde lovehandles. Tijdens het volgen van de trainingsschema’s, zit ik lekkerder in mijn vel. Zeker na het trainen merk ik dat ik me er goed bij voel. Ik heb geleerd dat er veel verschillende oefeningen zijn voor allerlei spiergroepen. Bij elke training is er een hoop variatie, zodat de trainingen leuk blijven. Dankzij het volgen van de trainingsschema’s van Iris, zijn mijn vetrandjes minder en zijn zelfs mijn spierballen meer ontwikkeld! Het is een echte aanrader.’

    Bianca Heekelaar (47)

Overtuigd? Meld je aan!

Meest gestelde vragen

Wat kost het?
Personal training is een investering in jezelf.
Er zijn pakketten van 10, 20, 40 en 60 trainingen. De prijzen beginnen vanaf 43,- per les. (bij een pakket van 60 trainingen)

Is personal training voor mij geschikt?
In principe is personal training voor iedereen geschikt. Ik maak een speciaal trainingsprogramma dat afhankelijk is van jouw doel. Als tijdens het intake gesprek blijkt dat het (om wat voor reden dan ook) voor jou minder geschikt is, dan zal ik dat altijd aangeven.

Kan het ook als ik weinig tijd heb?
Ja hoor, geen probleem. We kijken hoe jouw weken eruit zien en we plannen de trainingen ruim van te voren in, zodat je er rekening mee kan houden. Een week heeft 168 uur en dat ene uurtje extra past er echt ergens wel tussen ;-).

Moet ik dan met zware gewichten aan de slag?
Dat is afhankelijk van jouw voorkeuren en jouw doel. Wil jij wat kilo’s kwijt en graag wat fitter worden, dan hoef je niet bang te zijn voor hele zware gewichten. Wil je grote biceps? Dan halen we natuurlijk wel de zware gewichten uit de kast.

Kan ik ook met mijn vriend(in) samen komen trainen?
Ja, dat kan! Naast 1-op-1 trainingen, bied ik ook 1-op-2 trainingen aan. Als je met z’n tweeën komt trainen, dan krijgt elke persoon 15% korting op de reguliere prijs.

Ik wil graag komen sporten, maar ik voel me onzeker en ik wil niet aangestaard worden. Is daar een oplossing voor?
Ik kan me goed voorstellen dat sporten met een personal trainer spannend is. Je kan terecht in mijn speciaal ingerichte privé studio voor 1-op-1 begeleiding. En misschien scheelt het ook wel dat ik niet zo’n personal trainer ben die een 100kg deadlift doet en grote biceps heeft. Maak je daar dus vooral geen zorgen om!

Intakegesprek boeken of heb je vragen?
Vul onderstaand contactformulier in