De beste aanpak,
zodat jij je doel bereikt.

Personal training, trainingsschema’s en sportadvies.

Je wilt je favoriete spijkerbroek weer aan kunnen trekken, de zware boodschappen met gemak kunnen tillen en de hele avond dansen. Je wilt meer energie hebben en jezelf fitter voelen.
Maar het belangrijkste is dat je gewoon lekker in je vel wil zitten, dat je je goed voelt en dat je tevreden bent met je spiegelbeeld.

Je hebt al van alles geprobeerd: koolhydraatarme diëten, verschillende trainingsschema’s, minder snoepen, meer bewegen of vaker sporten, maar niets werkt. De kilo’s blijven er maar aan zitten en je weet simpelweg niet meer wat je moet doen. En daardoor voel je je nu gefrustreerd, teleurgesteld, onzeker en is de motivatie als sneeuw voor de zon verdwenen.

Hoe zou het zijn als je jouw doel wél bereikt?

En dat je het niet alleen hoeft te doen, maar met een beetje hulp van een personal trainer?
Dat je zo veel energie hebt, dat je elke dag weer fluitend door komt, en je je elke dag ontspannen, trots en zelfverzekerd voelt?

Ik ben Iris van Dinteren en ik help vrouwelijke sporters met het behalen van hun persoonlijke doelen, zodat zij trots op zichzelf én op kun prestatie kunnen zijn en zij vol zelfvertrouwen weer door het leven gaan.

Online coaching

Op maat gemaakte trainingsschema’s, sporten waar en wanneer jij dat wilt, online gemotiveerd worden en een stok achter de deur, zodat jij je doel behaalt.

Personal training eindhoven, personal trainer eindhovenPersonal training

Als je onder begeleiding van een personal trainer wilt sporten, zodat je extra gemotiveerd bent, zeker weet dat je het goed doet, waardoor je het beste resultaat haalt.

sportadvies, voedingsadviesSportadvies

Voor al je sportgerelateerde vragen zoals: hoe voer ik een goede squat uit, wat kan ik na een training het beste eten en welke oefeningen zijn het meest geschikt voor mij?

Het werkte voor deze mensen:

  • 'Na 6 weken ben ik een aantal centimeters kwijt en passen mijn kleren een stuk beter!'

    ‘Ik ben niet zo’n sporter, waardoor mijn lichaam niet sterk is. Ik merk dat ik ouder word en niet meer kan varen op ‘jong’ zijn. Met personal training ging ik actief aan de slag om mijn lichaam te onderhouden. Ik wil vooral gezond zijn en blijven. Ik vind het fijn dat ik mijn eigen doelen en speerpunten kan formuleren, waarna Iris een gericht programma voor mij maakt.
    Na 6 weken bij Iris getraind te hebben, ben ik een aantal cm kwijt rondom mijn armen en middel. Mijn kleren passen een stuk beter en ik merk dat ik makkelijker zware boodschappentassen kan tillen. Dat is toch mooi meegenomen!’

    Esther Dijkstra (41)
  • 'Goed te combineren met mijn baan en ik voel me een stuk fitter'

    ‘Ik had last van wat vetrandjes waar ik me aan stoorde. Doordat ik 32 uur per week werk, heb ik weinig tijd om veel te sporten. Iris maakt een traininsprogramma, waardoor ik maar een half uurtje bezig ben. Zo kan ik het goed kan combineren met mijn fulltime baan. Het programma is voor mij een stok achter de deur. Doordat ik elke week nieuwe oefeningen krijg, word ik steeds gestimuleerd om door te gaan. Die wekelijkse terugkoppeling werkt goed voor mij. Mijn eigen discipline is een stuk minder zonder die controle. Ik heb een hoop nieuwe oefeningen geleerd, die ik dagelijks zelf kan toepassen. Na een programma van 6 weken, voel ik me een stuk fitter. Ik zou het zeker anderen aanraden. Iris heeft aandacht voor persoonlijke aandachtspunten en zorgt voor oefeningen op maat, wat heel prettig is.’

    Irina Entrop (45)
  • 'Ik zit lekkerder in mijn vel en mijn spierballen zijn meer ontwikkeld'

    ‘Ondanks dat ik een fanatieke sporter ben, merk ik dat ik mijn bovenlichaam te weinig train. Hierdoor heb ik last van wat vetrandjes en de zogenoemde lovehandles. Tijdens het volgen van de trainingsschema’s, zit ik lekkerder in mijn vel. Zeker na het trainen merk ik dat ik me er goed bij voel. Ik heb geleerd dat er veel verschillende oefeningen zijn voor allerlei spiergroepen. Bij elke training is er een hoop variatie, zodat de trainingen leuk blijven. Dankzij het volgen van de trainingsschema’s van Iris, zijn mijn vetrandjes minder en zijn zelfs mijn spierballen meer ontwikkeld! Het is een echte aanrader.’

    Bianca Heekelaar (47)

Contact opnemen